25 вересня 2017 року студенти третього курсу кафедри
управління соціальними комунікаціями ХНЕУ ім. С. Кузнеця зустрічалися з Дмитром
Сварчевським, власником музею раритетного транспорту «Автореліквія» – в рамках
навчальної дисципліни «Організація PR-діяльності».
В межах теми лекції «Організація виставок – теорія і
практика в умовах існуючих обмежень» для студентів групи «Реклама і зв’язки з
громадськістю» Дмитро Вікторович відкрив практичні таємниці успішного
проведення інформаційного PR-заходу «Виставка» – демонстрація можливостей і
досягнень автомобільної промисловості.
Крім цього, студентів цікавили питання щодо проведення
виставок з платою та на безоплатній основі для відвідувачів PR-заходу та інші
особливості їх майбутньої професійної діяльності. Гість поділився власним
досвідом на прикладі автомобільних виставок ретротехніки в Україні в цілому і в
Харкові зокрема.
Були розглянуті питання створення оргкомітету, а також вибір засобів маркетингових
комунікацій, які в свою чергу визначаються такими загальними чинниками, як:
характер ринку, цілі просування, фінансові ресурси для просування.
Немає коментарів:
Дописати коментар