четвер, 12 жовтня 2017 р.

ВІДКРИТА ЛЕКЦІЯ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ОРГАНІЗАЦІЯ PR-ДІЯЛЬНОСТІ»

25 вересня 2017 року студенти третього курсу кафедри управління соціальними комунікаціями ХНЕУ ім. С. Кузнеця зустрічалися з Дмитром Сварчевським, власником музею раритетного транспорту «Автореліквія» – в рамках навчальної дисципліни «Організація PR-діяльності».


В межах теми лекції «Організація виставок – теорія і практика в умовах існуючих обмежень» для студентів групи «Реклама і зв’язки з громадськістю» Дмитро Вікторович відкрив практичні таємниці успішного проведення інформаційного PR-заходу «Виставка» – демонстрація можливостей і досягнень автомобільної промисловості.


Крім цього, студентів цікавили питання щодо проведення виставок з платою та на безоплатній основі для відвідувачів PR-заходу та інші особливості їх майбутньої професійної діяльності. Гість поділився власним досвідом на прикладі автомобільних виставок ретротехніки в Україні в цілому і в Харкові зокрема.


Були розглянуті питання створення оргкомітету, а також вибір засобів маркетингових комунікацій, які в свою чергу визначаються такими загальними чинниками, як: характер ринку, цілі просування, фінансові ресурси для просування.


Немає коментарів:

Дописати коментар

СТУДЕНТИ ЗНАЙОМЛЯТЬ АБІТУРІЄНТІВ З МАЙБУТНЬОЮ ПРОФЕСІЄЮ: «ЖУРНАЛІСТИКА», «РЕКЛАМА і ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ», «МЕДІА-КОМУНІКАЦІЇ»

Д ев'ятого грудня 2017 року в аудиторії А-4 головного корпусу ХНЕУ ім. С. Кузнеця пройшла відкрита лекція з реклами та PR для абітуріє...