неділя, 24 січня 2016 р.

Тренінг з медіа-грамотності "Інформування чи пропаганда: практичні маркери"

21 січня 2016 року в ауд. 505 (Б ) був проведений тренінг з медіа-грамотності на тему "Інформування чи пропаганда: практичні маркери" для викладачів, співробітників та студентів ХНЕУ імені С.Кузнеця. Тренінг проводила доцент кафедри управління соціальними комунікаціями – Зима Ольга Григорівна.


 тренінг ХНЕУ
Тренінг з медіа-грамотності

На прикладі наочних відео роликів було розглянуто практичні маркери інформування та пропаганди. Учасники тренінгу отримали  інформацію стосовно того, чим відрізняється реклама, соціальна реклама, паблік рілейшнз, пропаганда та інформування.
тренінг з медіа-грамотності
Робота у групах протягом тренінгу

Корисною була інформація про основні журналістські стандарти, за якими можна визначити  репортаж є об'єктивним чи "джинсою". 

Немає коментарів:

Дописати коментар

СТУДЕНТИ ЗНАЙОМЛЯТЬ АБІТУРІЄНТІВ З МАЙБУТНЬОЮ ПРОФЕСІЄЮ: «ЖУРНАЛІСТИКА», «РЕКЛАМА і ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ», «МЕДІА-КОМУНІКАЦІЇ»

Д ев'ятого грудня 2017 року в аудиторії А-4 головного корпусу ХНЕУ ім. С. Кузнеця пройшла відкрита лекція з реклами та PR для абітуріє...