Кафедра управління соціальними комунікаціями ХНЕУ імені С.Кузнеця готує компетентних
фахівців, здатних працювати на посадах рекламіста, PR-менеджера,
бренд-менеджера, креативного директора, копірайтера, прес-секретаря,
інтернет маркетолога, іміджмейкера, тощо.
З 2015 року кафедрою управління соціальними комунікаціями на рівні бакалаврату ведеться підготовка студентів за напрямом 6.030302 “Реклама і зв’язки з громадськістю” та працює магістратура за спеціальністю 8.18010019 “Медіа-комунікації”.
Викладачі кафедри управління соціальними комунікаціями |
Метою освітньо-професійної програми “Реклама і зв’язки з громадськістю” є оволодіння
загальнокультурними та професійними компетентностями в галузі реклами і
зв’язків з громадськістю, що включають такі складові як розробка
концепції рекламного продукту, проведення ефективної рекламної та
pr-акції, формування позитивного іміджу фірми чи особи, налагодження
комунікації з громадськістю, представлення інтересів організації на
національному або міжнародному рівнях.
Підготовка бакалаврів має три основні складові:- ·дослідження та планування;
- ·створення продукту;
- ·новітні інформаційні технології.
- ·опанування знань щодо сучасних медіа та специфіки їх функціонування та управління;
- ·оволодіння знаннями у галузях медіа-права та медіа-безпеки;
- ·ознайомлення з основами медіа-планування та медіа-стратегій;
- ·засвоєння навичок щодо створення медіа-продуктів та використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій.
Конкурентними перевагами бакалаврської та магістерської програм
кафедри управління соціальними комунікаціями є поєднання творчості та
бізнес спрямованості. У межах бакалаврської програми та магістратури
заплановані майстер-класи, тренінги, творчі семінари та відкриті лекції
відомих фахівців з медіа.
Рік заснування – 2015
61001, м. Харків, пр. Науки 9а, ХНЕУ імені С.Кунеця
Перший навчальний корпус, 2 поверх, ауд. 201, 202
Тел. +38 (057) 702-18-31 (3-86)
e-mail: kafmedia@hneu.edu.ua
Сайт: http://mediaprad.blogspot.com
Немає коментарів:
Дописати коментар