вівторок, 19 січня 2016 р.

МЕДІА-КОМУНІКАЦІЇ у ХНЕУ імені С. Кузнеця

Магістерська програма з МЕДІА-КОМУНІКАЦІЙ готує універсальних медійних фахівців за сучасними європейськими стандартами, дає можливість отримати професію, яка поєднує в собі творчу, технічну та економічну складові, користується незмінним зростаючим попитом серед роботодавців. 

Магістерська програма МЕДІА-КОМУНІКАЦІЇ надає практичні й теоретичні знання, необхідні для роботи із медіа, навички володіння основними технологічними інструментами комунікації, дозволяє розширити світогляд і розуміння цінностей професії. Програма розрахована для всіх охочих зрозуміти медіа-технології, навчитися працювати з ними та досліджувати їх. 
медиа-коммуникации харьков
Студенти за роботою



Магістерська програма “Медіа-комунікації” забезпечує глибокі знання та практичні вміння, які дозволять майбутнім випускникам створювати, ефективно використовувати та управляти сучасними медіа-ресурсами.

ПЕРЕЛІК КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ, ЩО ФОРМУЮТЬСЯ У РЕЗУЛЬТАТІ НАВЧАННЯ ЗА МАГІСТЕРСЬКОЮ ПРОГРАМОЮ:
УНІВЕРСАЛЬНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ:
  • створення медійного продукту (для радіо, телебачення, друкарських видань та інтернет ресурсів) та управління ними у ЗМІ;
  • організація та проведення спеціалізованих заходів: прес-конференцій, презентації, івентів тощо;
  • володіння засобами вербального спілкування: публічні виступи, полеміка, дискусії, консультації тощо.

ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ:
  • здійснення комунікаційного аудиту (збір, обробка, аналіз, систематизація, узагальнення інформації);
  • володіння методами проведення соціологічних та маркетингових досліджень;
  • виявлення джерел інформації, їх аналіз, забезпечення надійності та достовірності інформації;
  • визначення мети та завдань медійних проектів/кампаній та критеріїв ефективності їх реалізації;
  • розробка комунікаційної стратегії та комунікаційної політики підприємств/установ;
  • визначення ефективних комунікаційних технології, моделей, каналів;
  • володіння методами просування товарів та послуг;
  • здійснення медіапланування;
  •  створення медійного продукту (для радіо, телебачення, друкарських видань та інтернет ресурсів) та управління ними у ЗМІ;
  •  організація та проведення спеціалізованих заходів: прес-конференцій, презентації, івентів тощо;
  •  володіння засобами вербального спілкування: публічні виступи, полеміка, дискусії, консультації тощо.
 
Випускники магістерської програми «МЕДІА-КОМУНІКАЦІЇ» мають можливість працювати:
  • головним редактором та керівником корпоративних ЗМІ;
  • PR-менеджером, керівником відповідних підрозділів, креативним директором;
  • копірайтером (фахівцем з написання текстів чи слоганів);
  • прес-секретарем керівників компаній, громадських, політичних та державних установ, фахівцем/керівником прес-служб;
  • інтернет-маркетологом, smm та контент менеджером;
  • фахівцем внутрішньо корпоративних комунікацій тощо.  
Більш детальну інформацію можна знайти на сайті університету http://www.hneu.edu.ua/Specialty_Media_Communication

Немає коментарів:

Дописати коментар

СТУДЕНТИ ЗНАЙОМЛЯТЬ АБІТУРІЄНТІВ З МАЙБУТНЬОЮ ПРОФЕСІЄЮ: «ЖУРНАЛІСТИКА», «РЕКЛАМА і ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ», «МЕДІА-КОМУНІКАЦІЇ»

Д ев'ятого грудня 2017 року в аудиторії А-4 головного корпусу ХНЕУ ім. С. Кузнеця пройшла відкрита лекція з реклами та PR для абітуріє...