вівторок, 19 січня 2016 р.

РЕКЛАМА І ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ у ХНЕУ імені С.Кузнеця

З 2015 року ХНЕУ імені С.Кузнеця готує спеціалістів з РЕКЛАМИ ТА ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ. Бакалаврська програма відповідає основним принципам програм із Media&Communication Studies, запроваджених у західних університетах. Це забезпечує високий рівень орієнтації студентів на реальну роботу в сучасних умовах, а також сприяє підвищенню професіоналізму мас-комунікаційного середовища через імпорт світових стандартів та підходів до мультимедійних технологій.
Освітня програма  з реклами та зв’язків з громадськістю орієнтована на формування практичних умінь та навичок, розвиток уяви та креативності, набуття навичок письмової та усної комунікації.
спеціальність реклама та зв'язки з громадськістю
Студенти спеціальності "Реклама та зв'язки з громадськістю"

КОМПЕТЕНТНОСТІ, ЩО ФОРМУЮТЬСЯ В МЕЖАХ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ
Випускники освітнього ступеню "бакалавр" напряму підготовки 6.030302 «Реклама і зв’язки з громадськістю» галузі знань 0303 «Журналістика та інформація» володітимуть наступними компетентностями:
 
  • володіння методами проведення соціологічних, психологічних та маркетингових досліджень (збір, обробка, аналіз, систематизація, узагальнення інформації);
  • виявлення джерел інформації, їх аналіз, забезпечення надійності та достовірності інформації;
  • розробка рекламних та PR-проектів/кампаній та критеріїв оцінки ефективності їх реалізації;
  • визначення ефективних методів просування продукту;
  • здійснення планування та реалізації рекламних та PR-проектів/кампаній;
  • створення рекламного та PR-продукту;
  • організація та проведення спеціалізованих заходів: прес-конференцій, презентації, івентів тощо;
  • створення текстів та документів, що використовуються у сфері зв'язків з громадськістю та реклами, володіння навичками літературного редагування, копірайтингу;
  • володіння основами мови, знання її видів, правил мовного етикету та ведення діалогу, законів композиції та стилю, прийомів переконання;
  • вміння готувати проектну документацію (техніко-економічне обґрунтування, технічне завдання, бізнес-план, креативний бриф, угода, договір, контракт та ін.);
  • розуміння стратегічних відмінностей тактик, що задіяні у зв'язках з громадськістю і рекламі, та вміння застосовувати їх у плануванні діяльності з реклами та PR;
  • вміння критично мислити відносно економічних, соціальних, технологічних, політичних та етичних чинників, які впливають на прийняття рішень у сферах PR і реклами.
 
ПОСАДИ, ЩО МОЖУТЬ ЗАЙМАТИ БАКАЛАВРИ З  РЕКЛАМИ І ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСКІСТЮ
 
  • креативний директор (розробка концепції реклами);
  • фахівець по роботі із засобами масової інформації (підтримання контактів з представниками засобів масової інформації);
  • менеджер зі зв'язків з громадськістю (організація та проведення спеціальних PR-заходів, акцій та ін.);
  • рекламний агент і менеджер по роботі з клієнтами (робота з клієнтами, розробка рекламної стратегії);
  • копірайтер (написання текстів чи слоганів, заснованих на розробленій стратегії проведення рекламних компаній);
  • спічрайтер та прес-секретар керівників громадських, політичних та державних установ (підбір, аналіз інформації, наданої ЗМІ);
  • керівник і фахівець підрозділів зв'язків із громадськістю органів влади всіх рівнів;
  • PR-консультант в рекламних та консалтингових агентствах,
  • іміджмейкер у сферах політики та шоу-бізнесу,
  • журналіст у ЗМІ,
  • фахівець з внутрішньокорпоративних і інших соціальних комунікацій тощо.
 
АКТУАЛЬНІСТЬ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ
Жодна установа не може повноцінно функціонувати без реклами своєї продукції або послуг. Без налагодження зв’язків із громадськістю неможливо уявити ні державну структуру, ні велику компанію, ні політичну партію. Оскільки без таких зв’язків будь-яка економічна, політична або громадська структура приречена бути неефективною, неконкурентоспроможною.
 
Фахівець у галузі реклами і зв’язків із громадськістю покликаний забезпечити гармонійну комунікацію у межах поставленої мети на рівні як невеликого підприємства, так і всієї держави. Його завдання – продумати концепцію рекламного продукту, провести ефективну рекламну та PR-акцію, сформувати позитивний імідж фірми чи особи, за допомогою певних технологій налагодити комунікації з громадськістю, представити інтереси організації на національному або міжнародному рівнях.
Більш детально ознайомитись з програмою можна на сайті університету 
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар

СТУДЕНТИ ЗНАЙОМЛЯТЬ АБІТУРІЄНТІВ З МАЙБУТНЬОЮ ПРОФЕСІЄЮ: «ЖУРНАЛІСТИКА», «РЕКЛАМА і ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ», «МЕДІА-КОМУНІКАЦІЇ»

Д ев'ятого грудня 2017 року в аудиторії А-4 головного корпусу ХНЕУ ім. С. Кузнеця пройшла відкрита лекція з реклами та PR для абітуріє...