22 березня 2017 року кафедрами управління фінансовими послугами та управління соціальними комунікаціями ХНЕУ ім. С. Кузнеця було проведено міжкафедральний семінар на тему «Магістерський погляд на рекламу фінансових послуг».
 |
проф. М. В. Афанасьєв |
 |
М. М. Внукова |
 |
К. В. Яресько
Програмою семінару було заплановано презентації аналітичних матеріалів магістрів кафедри управління фінансовими послугами на тему: «Відповідність реклами фінансових послуг Закону України «Про рекламу» та Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» та презентації аналітичних матеріалів магістрів кафедри управління соціальними комунікаціями на тему «Відповідність візуальних та інформаційних контентів реклами фінансових послуг потребам цільової аудиторії».
Під час семінару студенти обговорювали порушення, які допускають фінансові установи щодо дотримання законодавства з обслуговування наданого кредиту. Серед таких фінансових установ були: ПУМП, Ощадбанк, ПриваБанк, Альфа Банк, Райффайзен Банк Аваль та ін.
|
З вітальним словом до учасників звернувся проректор з науково-педагогічної роботи ХНЕУ ім. С. Кузнеця проф. М. В. Афанасьєв, завідувач кафедри управління фінансовими послугами проф. Н. М. Внукова, завідувач кафедри управління соціальними комунікаціями доц. К. В. Яресько та директор СК «АрсеналСтрахування» Павло Стефаниць.
 |
Н. В. Жила |
 |
В. С. Поломана |
У ході семінару було визначено найкращі роботи студентів:1 місце – Н. В. Жила – студентка першого року навчання магістратури, кафедри управління соціальними комунікаціями;2 місце – В. С. Поломана – студентка першого року навчання магістратури, кафедри управління соціальними комунікаціями;3 місце – А. В. Кислов – студент першого року навчання магістратури, кафедри управління фінансовими послугами.
 |
Р. Алтейба |
Результатом семінару стала розробка рекомендацій для фахівців фінансових установ з удосконалення інформативного, візуально привабливого рекламного контенту фінансових послуг.
 |
Кращі роботи відзначено призами |
Немає коментарів:
Дописати коментар